Sunday, January 17, 2010

New Year Resolutions ...

Salam Semua ..



















Untuk anda yang ragu-ragu sama ada online business saya ini masih lagi beroperasi atau tidak ... :) jangan ragu-ragu, saya masih lagi 'active', hanya 'slow' sedikit meng-'update'-kan rumah kesayangan saya ini. Maklumlah, sekarang ni, tengah 'busy' mencuba sesuatu yang baru ...


Gambar comel kat atas tue ;) , adalah salah satu 'things' dalam list 'New Year resolution' saya sempena 2010 ni. Insya' Allah kalau dah 'otai' boleh la cuba 'jual' pulak .. hahahahaha ..bila ?? ohhh itu kene la tungguuuu ...!!!!

Berbalik kepada online shop saya, kepada sesiapa yang berminat untuk membeli borong, bagi tujuan berniaga kecil-kecilan (terutama adik-adik yang masih belajar kat 'U') dialu-alukan. Harga boleh dirunding, jangan risau .. :) .. Lagi seklai, kalau berminat sila email 'enquiry' anda kepada kami.

Kepada semua .. Selamat Tahun Baru (masih belum terlambat kan?? ;)) dari 'OleBelle'.

Cheers!

No comments:

Post a Comment